07 دی 1401
160

استاندار گلستان گفت: مدیریت مصرف گاز باید از دستگاه‌های اجرایی و دولتی آغاز شود. انشعاب گاز دستگاه‌های اجرایی که الگوی مصرف را رعایت نمی‌کنند قطع کرده و رسانه‌ای کنید.

به دستور استاندار گلستان؛ گاز ادارات پرمصرف قطع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی‌محمد زنگانه عصر امروز در جلسه شورای اداری استان گلستان اظهار کرد: همه ما مکلف به اجرای قوانین کشور هستیم و هیچ فردی اجازه ندارد به قوانین بی‌احترامی کند.

وی با گلایه از برخی بانک‌ها و سازمان‌ها به خاطر ارائه خدمات به افراد بی‌‌حجاب، گفت: حتی اتباع غیرایرانی و مقامات دیگر کشورها زمانی که وارد کشور می‌شوند به احترام قوانین کشور ما حجاب را رعایت می‌کنند آنوقت چگونه می‌توان پذیرفت که نهاد و سازمان داخل کشور قوانین را رعایت نکند.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: شبکه بازرسان و ناظران رسمی و مردمی به صورت دائم در بخش‌های مختلف گزارش نظارت خود را برای ما ارسال می‌کنند.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به شرایط بحرانی استفاده از نعمت گاز اشاره و بیان کرد: مدیریت مصرف گاز باید از دستگاه‌های اجرایی و دولتی آغاز شود.

استاندار گلستان بیان کرد: اینطور نمی‌شود که سخت‌گیری‌ها فقط برای مردم باشد و زمانی که به دستگاه‌های اجرایی می‌رسد بخواهیم مراعات کنیم و مماشات کنیم.

زنگانه خطاب به مدیرعامل شرکت گاز گلستان گفت: بدون تعارف انشعاب گاز دستگاه‌های اجرایی که الگوی مصرف را رعایت نمی‌کنند قطع کرده و رسانه‌ای کنید و مدیر دستگاه نیز موظف است نسبت به این موضوع در رسانه به مردم پاسخگو باشد.

انتهای پیام/83004


https://gorganema.ir